Conceptual Metaphors in Beer Advertisements - Joelle Schmidt - E-Book

Conceptual Metaphors in Beer Advertisements E-Book

Joelle Schmidt

0,0
13,99 €

-100%
Sammeln Sie Punkte in unserem Gutscheinprogramm und kaufen Sie E-Books und Hörbücher mit bis zu 100% Rabatt.
Mehr erfahren.
Beschreibung

Seminar paper from the year 2021 in the subject English Language and Literature Studies - Linguistics, grade: 1,7, Free University of Berlin, language: English, abstract: The following paper will look into the usage of conceptual metaphors in advertisements from the ten most popular beer brands in the UK. I will present the four predominant general metaphors in beer advertisements and their different function. Firstly, the essay outlines Lakoff and Johnson’s (1980) approach to metaphor. Hence, I will explain the Conceptual Metaphor Theory. Secondly, the method of data collection will be illustrated and I will clarify how I identified the conceptual metaphors. Subsequently, the research results will be described and interpreted. Lastly, I will summarise my results and discuss the effect these advertisements might have on society.

Das E-Book können Sie in einer beliebigen App lesen, die das folgende Format unterstützt:

PDF

Veröffentlichungsjahr: 2022

Bewertungen
0,0
0
0
0
0
0
Mehr Informationen
Mehr Informationen
Legimi prüft nicht, ob Rezensionen von Nutzern stammen, die den betreffenden Titel tatsächlich gekauft oder gelesen/gehört haben. Wir entfernen aber gefälschte Rezensionen.