A Working Paper 2010: The Marketing System of a Name Brand Legacy: Toyota Prius - Patrick Sim Puay-I - E-Book

A Working Paper 2010: The Marketing System of a Name Brand Legacy: Toyota Prius E-Book

Patrick Sim Puay-I

0,0
5,99 €

-100%
Sammeln Sie Punkte in unserem Gutscheinprogramm und kaufen Sie E-Books und Hörbücher mit bis zu 100% Rabatt.
Mehr erfahren.
Beschreibung

Research Paper (undergraduate) from the year 2010 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: B, , course: Working Paper, language: English, abstract: The paper aims to identify the existence and relevance of marketing system for the Toyota Prius, a hybrid car produced by the Japanese automobile firm, Toyota. The role of Layton’s model (2009) of marketing system will serve as a framework for the marketing system and justify how the conceptual model can improve economic growth of quality and life. The case study will also include a discussion and selection of one growth strategy underpinning the outcome of the role of marketing system.

Das E-Book können Sie in einer beliebigen App lesen, die das folgende Format unterstützt:

PDF

Veröffentlichungsjahr: 2025

Bewertungen
0,0
0
0
0
0
0
Mehr Informationen
Mehr Informationen
Legimi prüft nicht, ob Rezensionen von Nutzern stammen, die den betreffenden Titel tatsächlich gekauft oder gelesen/gehört haben. Wir entfernen aber gefälschte Rezensionen.


Ähnliche